Van Singapore naar Apeldoorn!

8 januari 2020 - Apeldoorn, Nederland

Wat een indrukwekkende stad Singapore! We hebben volop genoten van de Verwesterde Aziatische cultuur en de hoge temperaturen.
Een verblijf in een hotel met elke dag schone handdoeken en een zwembad op het dak is wel heerlijke luxe..

89628E92-C875-487C-92D4-D6A7DE5C90076EBE89FC-5563-4D7C-8DE8-4D27FAB292C4

De eerste dag hebben we vooral rond gekeken bij de Singapore River via een boottochtje zo konden we rustig wennen aan de drukte en warmte. Dag 2 zijn we naar Chinatown geweest iedereen maakte zich op voor het Chinese Nieuwejaar!

DA7CD540-0F62-4A95-A919-AD2B5B5A65C2E1BBADCB-C649-4205-A06D-BF866EAAF3E3

S middag lekker veel zwemmen in het zwembad. ‘ s avonds zijn we naar garden at the bay geweest wat een mooie tuin en de licht show was adembenemend sprookjesachtig!

85D3B676-479F-4F3F-A136-9AB21EE4C1B9

Helaas het is al 6 januari onze laatste dag we besluiten rustig aan te doen, lekker veel zwemmen en genieten van de nabije omgeving van het hotel en park Fort Canning.
We vliegen namelijk s nachts vanuit Singapore naar Düsseldorf en daarna rijden we weer naar huis; Apeldoorn.

De reis was onbeschrijfelijk mooi en bijzonder!We hebben zoveel gezien en gedaan.. Zoveel met elkaar optrekken is heel intens en fijn. Eigenlijk wilde we allemaal nog niet naar huis😊

1. Hetty nijhof:
    8 januari 2020
    Wat hebben jullie veel beleeft en veel mooie dingen gezien zeg
    Supermooi 👌
    Maar aan alles komt een end he
    Happy end😘
  2. Berbe:
    8 januari 2020
    Wat een prachtig avontuur, kan me goed voorstellen dat t nog veel langer had mogen duren. Succes weer in Nederland!