Reis en aankomst Auckland Nieuw Zeeland

8 december 2019 - Manukau, Nieuw-Zeeland

Eigenlijk wilde we helemaal geen blog bij houden maar toch willen jullie allemaal graag weten waar we verblijven en wat voor avonturen we beleven op onze rondreis door Nieuw Zeeland! Vandaar nu toch een blog...

5C4B7255-1795-42D9-9679-73C769446CE0

Na ruim 24 uur durende vlucht via Singapore zijn we dan eindelijk in Nieuw Zeeland, Auckland! Al komen we met flink slaaptekort, midden in de nacht aan, de temperatuur blijkt al heerlijk! Wat een verschil met het koude en donkere Nederland!

de beide vluchten zijn goed gegaan. Allemaal hebben we vooral de eerste vlucht gespeeld en veel film/ games gedaan de 2 de vlucht hebben we allemaal best goed geslapen!

4A31A127-9FB1-41F7-97ED-ED00F24B551D

Vandaag zijn we veel bij ons rustige huisje om bij te komen van de vlucht en morgen gaan we de kamper halen, dan begint het echte avontuur!

83095EE8-153B-4271-AEEF-56F0CD367AD96DFB1ACC-F7D5-48C2-9398-3955AFE21C12

1. Berbe:
    8 december 2019
    Geniet van jullie avontuur daar! Zo bijzonder en stoer!
  2. Jolanda:
    8 december 2019
    Leuk dat jullie besloten hebben om toch een blog te maken, kunnen wij ook genieten van de mooie foto's en reisverhalen.
    Veel plezier met zijn allen!
  3. Ellen:
    8 december 2019
    Wat een heerlijke start van jullie avontuur! Geniet! En leuk dat wij op afstand kunnen mee genieten...
  4. Hester:
    8 december 2019
    Heel veel plezier samen! Super leuk dat we mee kunnen lezen.
  5. Mika Vink:
    Toch het babywiegje 😆👌
    Genietse daar!!
  6. Femke:
    Heerlijk hoor!
  7. Boelema:
    8 december 2019
    Prima idee Eva, om een blog te beginnen. Met leuke belevenissen erop kunnen we volop meegenieten. Komt de camper morgenvroeg voor rijden, of moeten jullie lopend naar het afhaaladres in Auckland?😃
  8. Hetty nijhof:
    8 december 2019
    Wat superleuk om mee te mogen kijken op jullie bijzondere reis😘👍veel plezier samen😘👋
  9. Yvonne Hendriks:
    9 december 2019
    Fijn dat alles tijdens de vlucht goed is gegaan. Nu heerlijk genieten. Heel veel plezier. We gaan jullie zeker volgen de komende weken. Dikke knuffel voor Veere.
  10. Melvin:
    9 december 2019
    De lastige lange trip gehad, nu genieten! #jaloers;)